כשמדובר על מיטות מים, לא חסר מזרנים, ולמזרן מיטת מים מהשורה הראשונה הוא הטוב ביותר שתוכלו לקנות לביתכם. מיוצרים מ -24 מייל ויניל משותק משובח, אלה בחירה מצוינת לכל מי שמחפש מיטות מים באיכות גבוהה. הם מכילים מסגרות מעץ קשה ויש להם ראש מיטה גמיש שניתן לשנות אם יש לך כבר אחד שאתה מעדיף.

בניגוד למזרנים קונבנציונליים, המספקים נוחות מוגברת בשימוש בכל חלקי המיטה, במיטות המים חסר החלק האמצעי הנפול, החלק האמצעי המשופע והנטייה לשקוע.

על ידי דחיסת משקל גוף האדם, מיטת מים יכולה לסייע בהפחתת לחץ באזורים בעייתיים מסוימים. קווי המתאר שנוצרו על ידי המזרן והיעדר צניחה תומכים בכאבי גב ומבטיחים איכות שינה גבוהה יותר.

Softside Waterbed ממליץ גם לחפש הפגת נקודת לחץ כאשר ישנים בצד

ולכן הוא אידיאלי עבור זוגות שרוצים לנסות משהו אחר מאשר מזרן קלאסי. מיטת המים היא גם אחד המזרנים הנקיים ביותר שתוכלו לקנות, והיא התומכת והנוחה ביותר. כבונוס נוסף, להשקיית מים מבית INNOMAX יש יתרון נוסף בכך שגורמים לך להרגיש חסר משקל כשמחפשים מיטת מים, אך זו גם אפשרות נהדרת עבור אנשים עם כאבי גב.

אם אתם מחפשים מיטת מים איכותית ועמידה המספקת תמיכה מותנית מעולה

עליכם להשתמש באמבט מים קשים. מיטות מים מצוידות בכריות רכות מאוד נוחות ומרגישות קונבנציונליות יותר. אם האופציה של Softside היא הקרובה ביותר, תוכלו לבחור בין Hardside Waterbing ו- Softside Waterbed Mattress. קחו בחשבון מזרן צד רך שנראה כמו מזרן רגיל אך מציע תמיכה יעילה יותר.

שאל את החברים שלך שאוהבים מיטות מים מה הם אוהבים, ורוב האנשים שמנסים מיטת מים מוצאים את זה ממש טוב. שינה במיטה היא דרך טובה להסתובב, אך גם מיטות מים, שם תא המים מרופד כל כך טוב, עד שלא ניתן להרגיש מים על המיטה.

מי שסובל מקדחת שחת, אסטמה או אקזמה ימצא פיתרון טוב לבעיותיהם על ערכות מים. במילים פשוטות, אין דבר גרוע יותר מאשר לישון על מזרן עם מים עליו, וזה פשוט שינה.

עם זאת

יותר ויותר אנשים לומדים כי מיטות מים יכולות להיות גם דרך טובה לחלק משקל, להפחית נקודות לחץ ולתמוך בעמוד השדרה לשינה נוחה יותר. על פי אורטופדיה, מיטות מים מאפשרות גם לישנים לשכב בנוחות על המיטה ולספק טווח תנועה טוב יותר לאנשים, ומספקים תמיכה ונוחות מספקים. הקיבה של האדם הישן גם נתמכת טוב יותר על ידי מזרן מיטת מים מאשר על ידי מזרן קצף רגיל או ליבת קפיצים.

גורמים אלה לבדם הופכים מיטות מים לא רק למזרן, אלא גם לדרך מהפכנית לישון, לא רק עבור אנשים בכל הגילאים, מגדרים ונטיות מיניות.

טכנולוגיות מיטות מים עשתה צעדים גדולים בהבנתנו

ולמרות שיש כיום אפילו מזרנים המכונים חסרי גלי-על, מיטות מים עדיין אינן משולבות. X Waterbed עולה יותר, אך זהו מזרן קפיצים, ולכן הוא נוח ונוח יותר מאשר תקן במיטה. מזרן דוחה מים זורם חופשי מארצות הברית מזרן המים משתלב בכל מיטה, ממסגרת המיטה ועד הציפית ועד מזרון המסגרת העמיד למים.

על פי מזרון המים של ארצות הברית, אחד מכל חמישה מזרנים בקנדה נמכרים עם מזרן דוחה מים.

התאחדות יצרני מיטות המים מאמינה שכעת כשאנשים יודעים את האמת על מיטות מים

השוק מקבל רוח שנייה. השאלה הנפוצה ביותר בקרב משתמשי המיטה היא האם מיטת המים טובה או רעה לגב. כדי לענות על שאלה זו, עלינו ללמוד כמה מחקרים כדי לנתח האם מיטות מים טובות לבריאות הגב או לא.

בזמן שרוב חברי הפאנל ישנו, ישנתי במיטת מים ונזכרתי שהתעוררתי עם הרבה כאבי גב לאחר השינה. התעוררתי עם כאבי גב כמה פעמים ביום בזמן שישנתי במיטת מים, אבל נזכרתי שישנתי בעיקר בלי בעיות.

אני גם זוכר שלא הייתי צריך לחכות לקום מהמיטה

אני יכול ליהנות מזה כל הלילה. אני עדיין אוהב את מיטת המים שלי, זו המיטה הכי נוחה בעולם ואני אוהבת אותה. לילות רבים אני שוכב, זוחל למיטה, חושב על המיטה שאהבתי וישן על סליל או מזרן אחר, אבל אני ישן טוב יותר במיטת מים מאשר על סלילים או מזרנים אחרים.

אם במיטת המים שלך יש מזרן עם זרימה חופשית ובן הזוג שלך ישן חסר מנוחה, יתכן שתתקשה לישון טוב בלילה. אתה עלול למצוא מזרן רך או קשה או מיטת מים שיכולים לפתור את הבעיה שלך.